Skapa serviceärende för din produkt från Samsung, Apple, OnePlus eller Xiaomi.

Välj först om du är privatperson eller ett företag.

Vi reparerar alla portabla enheter från Samsung, samtliga Apple-produkter, alla Oneplus-produkter &  Xiaomi (Endast Smartphones & Pad).

OBS!
För att registrera serviceärende för din Samsung använd märkesspecifik portal HÄR eller via länken längre ned på sidan.


Just nu erbjuder vi fri frakt för alla garantiärenden på produkter från Xiaomi & Oneplus. För alla övriga produkter och servicealternativ debiterar vi 130 SEK (enkel frakt) eller 260 SEK (frakt tur & retur).

Vi rekommenderar att du alltid skapar en säkerhetskopia innan du skickar in din produkt för service. mcare tar inget ansvar för eventuellt informationsbortfall som kan krävas för att utföra tjänsten.

I det fall inget hårdvarufel kan bekräftas, eller om ett kostnadsförslag avböjs - debiterar vi undersökningsavgift. Se information om undersökningsavgifter i prislista för Samsung (kommer snart!)
Apple, OnePlus eller Xiaomi.

Har du läst instruktionerna ovan?
Gå vidare som privatperson
Gäller ärendet en Samsung produkt?
Registrera ditt Samsung-ärende
Har du redan ett företagskonto registrerat hos oss?
Skapa service. Skriv ut fraktsedel. Kommunicera med handläggare. Statusuppdateringar i realtid.

Mina Sidor är ett verktyg för återförsäljare, företag och organisationer - där ni smidigt och enkelt skapar serviceärende och följer med på hela resan från registrering av ärende till service slutförd & på väg tillbaka till er.


OBS!
För att registrera serviceärende för din Samsung använd märkesspecifik portal HÄR eller via länken längre ned på sidan.


Vill du skapa ett servicekonto åt ditt företag- ansök här.


Har du läst instruktionerna ovan?
Gå vidare som företagskund
Gäller ärendet en Samsung produkt?
Registrera ditt Samsung-ärende