Skapa serviceärende för din portabla produkt från Samsung, Apple, OnePlus eller Xiaomi.

Om du vill lämna in direkt i butik behöver du inte skapa ett ärende i förväg.
Våra servicebutiker erbjuder drop-in hela dagen, under respektive öppettider.

Välj först om du är privatperson eller en organisation.

Vi reparerar alla portabla enheter från Samsung, samtliga Apple-produkter, alla Oneplus-produkter &  Xiaomi (Endast Smartphones & Pad).
Vi rekommenderar att du alltid skapar en säkerhetskopia innan du skickar in din produkt för service. mcare tar inget ansvar för eventuellt informationsbortfall som kan krävas för att utföra tjänsten.

För att kunna skapa ett kostnadsförslag krävs att din produkt först undersöks av tekniker på vår verkstad.
- Om du söker prisuppgift på de mer vanliga reparationstyperna se priser & avgifter här:
Samsung, Apple, OnePlus eller Xiaomi.
Fraktkostnader täcks av Samsung, Xiaomi & Oneplus om ärendet hanteras under tillverkarens garanti.

I det fall inget hårdvarufel kan bekräftas, eller om ett kostnadsförslag avböjs - debiterar vi undersökningsavgift samt eventuella fraktkostnader.



Har du läst instruktionerna ovan?
Gå vidare till vår konsumentportal
Är du en återförsäljare eller en verksamhet med ett behov av servicelösning för mobila enheter?  Då kan du skapa ett företagskonto hos oss.

Registrera dig här.

MinaSidor är ett verktyg för återförsäljare, försäkringsbolag och organisationer som hanterar servicevolymer på löpande basis.
Här kan ni smidigt och enkelt skapa ert serviceärende och följa med på hela resan från start till slut.
- Om du söker prisuppgift på de mer vanliga reparationstyperna se priser & avgifter här: Samsung, Apple, OnePlus eller Xiaomi.


Har du läst instruktionerna ovan?
Gå vidare som företagskund